Liggprofilen

Tjena bloggen!
Jävlar vilken chock jag fick nu när jag kollade min mejl!
"Grattis du har vunnit en ligg - kurva - t-shirt" stod det.
Min första tanke va "omg vilket skämt" sen kom jag på det.
På pride delade dom ut sthlm08.nu kondomer så jag spanade in sidan,
där fanns det en tävling där man mäter tid, ljud & rythm under ett samlag.
Så jag spelade in en kort snutt på 1.11 min & skickade in det som mitt bidrag förra veckan!
Min motivering var: Kurvor ska det va, för då mår man bra ;)
Åhh där ser man! Antingen hade jag bara tur eller så var det väldigt lite folk som deltog.
Snart är min ligg kurva t-shirt min xD Awsuum att min ligg kurva även blir tryckt på den :D
Synd bara att det ä en fejk inspelning (a) Men jag vann iaf ^^
Ps, glöm inte kondomen!

Ladda ner appen precis som jag..
Du hittar den på kondom08.nu
Liggprofilen<3

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Johannis ;)

Hihi, Kurvor ska det va, för då mår man bra ;)

Det stämme, finns test som visar på det!(;

Gulligt att du vaaaaaannn :D

2011-08-15 @ 19:45:55
Postat av: Stephanie

Oja! Bara drog nån spontan motivering ^^

2011-08-16 @ 00:38:32
URL: http://arddumistjarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0