Chill jobb dag.

SHululu läsare.

Sovmorgon<3
Jobbat mellan 9.00-13.00
Första dagen med kortare arbetstiden men lika mkt uppgifter.
Gick ju kanoners, fast fick lite hjälp av Stina också..
Massa humor vid kassan måste jag tala om.
Även en man som tackade för att han inte fick en skrynklig 20-lapp :s
Ghetto gamlingar som käkar på mitt jobb finns det också ;o
En tant i 65års åldern kom in med sin gubbe och sa "åh Bea, FETT gott!"

Tog bussen ut till boländerna efter jobbet & bytte ut min tröja som va knas.
Den unga pojken i kassan verkade inte va så bra på sitt jobb kan jag ju på peka ^^

Hemma nu iallafall & kopplar av lite innan middagen (:
Får se vad man hittar på för gott till middag, har iaf ca 4,5 kg köttfärs hemma (y)
Inte många timmar kvar tills bion börjar heller ;)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0